Volgers

zaterdag 25 november 2023

V for... Vellum

Hallo blogmaatjes !

Voor dit kaartje heb ik de bloem uit vellum gestanst. 

Ik gebruikte de grote Poinsettia van Marianne Design en die is heel gedetailleerd, met nerfjes in de bladeren.

Je mag er dan wel niet te veel druk op leggen of je stanst door het vellum. 


Mijn basiskaart is een A5 wit cardstock en hieruit een hoek gestanst met een gaatjes randstans.
Daarachter een taupe kleur cardstock geplakt zodat ik toch een gewone dubbele kaart krijg.

Dit taupe stukje heb ik wel vijf keer opnieuw er af geprutst en met een nieuw stukje geprobeerd.
Eerst had ik de tekst er namelijk met zwarte inkt op gestempeld, maar dit vond ik niet passen, dan met wit embossingpoeder, maar dit kwam er niet netjes door, uiteindelijk gewoon een witte tekst gestanst en opgeplakt. en ja... ik had misschien beter eerst op het taupe stukje geëxperimenteerd alvorens in elkaar te plakken - hahaha !

Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina

2 opmerkingen:

  1. Your card is absolutely beautiful Gina, the vellum is stunning. I love all the detail in the die cuts. The taupe cardstock is fantastic, the contrast with the white is wonderful.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique kaart met de prachtig poinsettia van vellum.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen