Volgers

zondag 12 november 2023

J for... Jingle Bells


Hallo blogmaatjes !

Het heeft even geduurd voor ik een kaartje kon verzinnen waar de letter "J" bij hoort in het (Engelse) Kerstalfabet. Dus ben ik beginnen zoeken naar 'Jingle Bells' tussen mijn kerstplaatjes.

Het is een 3D-plaatje geworden. Een redelijk groot plaatje. Dus veel meer heb ik aan het kaartje niet toegevoegd. Het plaatje staat volledig 'in the picture' 😉


Nog een leuke tekst bij het 'jolly' 😋 kaartje gevonden...

Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart is het zo geworden, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kaart staat nu pas in mijn leeslijst, ik moest dus een heel eind terug scrollen. Leuke kaart heb je met de jingle bells gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic card Gina, the bells are beautiful! I really like how you've layered them over the two panels of patterned paper, that's a great design. Very elegant.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen