Volgers

dinsdag 21 november 2023

S for... Star

Hallo blogmaatjes !

Het kaartmodel voor dit kaartje vond ik ergens op het internet. Het leuke is dat dit kaartje toch in een standaard enveloppe past. Dit wordt een modelletje dat ik misschien wel vaker ga maken. 


De ster vooraan uitgestanst uit mooi blauw metallic karton.


Ook aan de binnenkant de ster herhaald.
Aangevuld met enkele kleine blauwe plaksterretjes.


Helemaal binnenin nog een blauwe gestanste ster,
eveneens uit metallic karton.



Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Gina. Heel raar, je stond niet meer in mijn zijbalk. Wel in de leeslijst, maar daarom duurde het even voor ik bij je kwam....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de ster in de hoofdrol.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic fold Gina, I love the extra layer with the second star. Beautiful colours too!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen