Volgers

donderdag 30 november 2023

Do as you like

Hallo blogmaatjes !

Laatste dag in de maandchallenge bij Beccy's Place. Hoe leuk was dit weer!

Vannacht werd ik wakker en checkte het blog even op mijn gsm. Hey ! Daar gaat een 'race' beginnen. De 10 eersten die dan een nieuwe kaart opladen winnen shoptegoed op Beccy's Place. Dus ik probeer mijn kaart te linken via de gsm. Niets voor mij dus, dan maar als een dief in de nacht, naar beneden, Rush naar mijn laptop, snel, snel, race, race... Yeah ! Nog net op tijd ! 🤣🤣

Vandaag dus een kaartje in het thema 'Do as you like'. Vouwkaarten zijn altijd leuk en deze had ik nog niet laten zien op mijn blog.




Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :


Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Wat is dit een leuke vrolijke kerstkaart met de sneeuwpoppen Gina.
    Leuk met de rode en roze tinten.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat zo'n hele maand challenge teweeg brengt, dat je er zelfs s' nachts voor op moet staan! Maar het is een leukerd met die sneeuwpoppen. Die rechtse heeft zo'n leuk snoetje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi.... ik zie je naar beneden sjeesen. Je kaart is zo leuk! Die sneeuwmannen zijn enig he? Bedankt om weer op mijn blog te komen. Lukte het eerst niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm glad you managed to upload your card in time Gina, the last couple of races were so fast!!
    This is a fabulous card fold, I like the narrow opening on the right hand side. Great decorating too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen