Volgers

woensdag 8 november 2023

G for... Gold

Hallo blogmaatjes !

Het moet niet altijd groots zijn, het zit 'm vaak in de kleine accentjes; Bij dit kaartje ging ik voor de "G" van gouden accentjes.

De basiskaart is eigenlijk gewoon wit cardstock, maar ik heb dit met distress oxide gekleurd, Pumice Stone.

Het rendier is een stempeltje dat ik op licht geëmbost papier heb gestempeld, papier dat ik ooit eens vond op een hobbybeurs. Ik had het rendiertje eerst lichtjes ingekleurd met potloden, maar vond dit eigenlijk niet zo mooi, dus maar weer uitgegomd 😏 

Ik besloot dat de achtergrond een zelfde kleurtje als mijn basiskaart moest krijgen, dus met oxide inkt. Dus een tweede hertje gestempeld en dit uitgeknipt. Dit dan over mijn eerste stempel gelegd, en rondom met de inkt de achtergrond ingekleurd.


De kleine gouden accentjes...


Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina


2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met dit geinige rendier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You've done a great job with all the inking Gina, the distress oxide looks fabulous! I like that you've added it to the base card as well as the image panel, and you've chosen perfect papers to match. Cute image too!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen