Volgers

zaterdag 4 november 2023

D for... Doggy Christmas

Hallo blogmaatjes !

Ik had al heel lang een soort foam stickervellen liggen en daar ben ik nu mee aan de slag gegaan;

Een eenvoudige kaart, met designpapier als basis.

Dit hondje lijkt mij alvast blij met zijn nieuwe knabbelbeentjes in zijn potje πŸ˜‰



En er zitten er ook nog een paar verstopt in de kerstsokken 😝

Dit kaartje laat ik meedoen bij volgende challenges :

De voorbije dagen ben ik gaan helpen als vrijwilliger voor een organisatie die een open huis biedt voor mensen met kanker en/of hersteld van kanker. Mijn vriendin had hiervoor een honden (en baasjes) fotoshoot georganiseerd. Een bevriend fotograaf nam de foto's.

Wij hebben alle drie een Westie als hondje, mijn vriendin heeft er zelfs 2, zo hebben we elkaar ook leren kennen 😊 maar de fotoshoot staat uiteraard wel open voor alle hondenrassen. Het was superleuk om al die hondjes de revue zien te passeren😍

Loeka heeft post gevat bij het infodoek

Eric, onze fotograaf
en zijn Westie, Natan, in de zetel 😍 


Top locatie, in een oude brouwerij;
Loeka houdt alles goed in het oog πŸ˜ƒπŸ˜

De fotootjes van Loeka volgen nog πŸ˜‰


Groetjes, Gina



3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sweet and cute cardπŸ’☺️ happy day

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You've done a great job combining the foam stickers to create the little scene Gina, it's so cute! I'm glad to see the little dog has lots of nice treats.
    Thanks for sharing the photos of the dog event, it sounds wonderful.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen