Volgers

maandag 20 november 2023

R for... Ribbon

Hallo blogmaatjes !

Ik maak zelden kaartjes met lint. Ik heb er nochtans tussen mijn hobbymateriaal liggen. 

Dit lint met gouden kruisjes past perfect op een kerstkaartje.

De bloemetjes uit goud metallic papier gestanst en de bladpuntjes bewerkt met wat witte gesso. Ook zoiets dat ik zelden doe, maar wel een leuk effect geeft.

De bessentakjes afgewerkt met witte plakparels en in de bloemhartjes telkens 5 hele kleine kristalpareltjes. Ik heb nog een hele voorraad van die pareltjes liggen.




Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kerstkaarten komen er voor bij Gina.
    Je gaat als een speer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met het gouden lint en bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel chique kaart in deze kleuren. Wat ben je met een inhaalslag bezig met de letters, knap hoor en zie net dat je ook net op tijd was, leuk!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is very elegant Gina, I love the colour combination. The poinsettias are beautiful, and the pearls you tucked in behind the flowers look fabulous. The pretty ribbon would have been great for the "X" challenge too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen