Volgers

vrijdag 17 november 2023

O for... One Layer

Hallo blogmaatjes !

Deze keer heb ik een 'one layer' kaartje gemaakt. Het was wel even nadenken hoe ik aan de slag zou gaan. Ik ben begonnen met het ribbelrandje te embossen rondom langs de rand van de kaart.

Daarna heb ik een sneeuwpop op een apart papiertje gestempeld en uitgeknipt. Vervolgens uit nog een ander restje papiertje een cirkel gestanst. Dit wordt mijn malletje om te beïnkten.

Dan uitmeten op de basiskaart waar ik mijn finale sneeuwpop zou stempelen. 

Wanneer de sneeuwpop op mijn basiskaart is gestempeld leg ik er eerst de uitgesneden sneeuwpop op en daarna het papiertje met de uitgesneden cirkel. Alles goed vastzetten, ik gebruik hiervoor een stukje  washitape.

Dan kunnen we met blauwe inkt de cirkel gaan inkleuren, rondom de sneeuwpop. Zien dat de sneeuwpop goed bedekt blijft met de uitgesneden versie... We willen geen blauwe sneeuwpop 😁

Wanneer we de cirkel volledig hebben ingekleurd mogen alle papiertjes weg. Enkel nog een kleine tekststempel bij gezet, en zo heb ik een One Layer kaartje, met enkel wat stempelwerk en een embossingkader.



De gebruikte materialen :

Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina

2 opmerkingen:

  1. Your one-layer card is awesome Gina, you did a fantastic job creating it. I love the way you masked the snowman so the inked circle would be behind him. The embossed border looks great too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great stamping and awesome one layer! Thanks for joining us at Christmas Craft Creations!

    BeantwoordenVerwijderen