Volgers

dinsdag 21 november 2023

H for... HOHOHO - Reminder bij Cheerful Sketches

HOHOHO blogmaatjes !

Het is tijd voor een reminderkaartje bij Cheerful Sketches !


HOHOHO,

de dagen razen voorbij,

en over een maandje is het alweer Kerst!

Tijd dus ook voor een extra Kerstkaartje...


Ik mocht aan de slag met deze leuke Kerstman, Santa's Jalopy van  Jan's Digi Stamps

Dit is mijn kaartje :


Ingekleurd met potloden.

en dit is de sketch :

En ik heb er weer een rechthoekig kaartje van gemaakt...


Je ziet, ongeacht hoe jij je kaartje maakt, 
een sketch kan je altijd verwerken 😊

Kom dus zeker mee doen met onze challenge!
Jullie hebben nog een weekje de tijd !


Ik laat mijn kaartje meedoen met volgende challenges :

Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met het "Gina" modelletje. Die gebruik ik ook nog regelmatig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart met de leuke digi. Heel mooi hoe de rand met poinsettia's naast de sketch ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You've done a great job working with the sketch Gina, your version looks fabulous. I really like the edges around each of your panels, and the different papers are wonderful. Gorgeous Santa too! The three poinsettias are a lovely addition to the side of the card.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met een mooie digi. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kerstman gaat op pad om alle kado's te bezorgen, bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen