Volgers

dinsdag 7 november 2023

F for... Flipflop

Hallo blogmaatjes !

Bij de "F" heb ik even moeten zoeken, en dan zag ik een voorbeeldje van een 'FlipFlop-kaart', dus ben ik daar mee aan de slag gegaan.

Ik heb zo geen stans met drie cirkels, dus het was even meten en puzzelen hoe ik dit in elkaar zou krijgen.

Eindelijk nog eens in de Action geraakt, en daar van die leuke shaker stickers gevonden. Deze passen perfect op zo een flipflopkaart.




Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina





3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk Gina !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met die mini schudbollen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, that's a great idea Gina! I love the shaker stickers you added... the little images are very cute and the confetti adds a wonderful sparkle.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen