Volgers

maandag 1 februari 2021

Ruitjes

Hallo blogmaatjes !

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de challenges bij Knutsel en Kadootjes, waar ze ruitjes op je kaart willen zien. Dus tussen mijn designpapiertjes gaan zoeken, en ik kwam dit felroze exemplaar tegen.


In mijn boeken met 3D-plaatjes gezocht naar een bijpassend plaatje.
Deze bloemenkrans leek me wel geslaagd.

Ik vond het mooi om in de groene band het designpapier
terug te laten komen.


Het was wel even puzzelen om alle kleine losse blaadjes
in de krans op zijn plaats te krijgen.


Het stempeltje "Did you Smile today" heb ik ooit eens gewonnen
en vind ik zo een "happy" tekst.
Daar ga je toch spontaan van glimlachen?

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina


13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, ruitjes genoeg. Mooie kleuren zo bij elkaar.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous papers, die cuts and card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent snel! Leuk geworden met de bloemenkrans!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Gina. Prachtig ruitjespapier en een toffe tekst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is ook erg mooi geworden. Hele mooie combinatie. Bedankt voor je antwoord op mijn vraag heb die mal direct op mijn lijstje gezet. Zo mooi! Ook leuk dat je me volgt.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Gina, je hebt alles leuk bij elkaar uitgezocht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een hele mooie kaart geworden Gina.
    Vrolijk kleurtje en een mooie bloemenkrans.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Gina, daar zal de ontvanger vast heel blij van worden. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart Gina.
    Geweldige kleurencombi heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Gina, wat een schitterende kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijk kaartje heb je met de ruitjes gemaakt!
    Dank je wel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart met de geruite achtergrond. Het past allemaal zo mooi bij elkaar.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen