Volgers

donderdag 25 februari 2021

52 Weeks - Week 8

Hallo blogmaatjes!

Allereerst, welkom aan mijn twee nieuwe blogmaatjes Antje en Sippy. Leuk dat jullie mij gaan volgen!

Deze donderdag zit er alweer bijna op. Maar hier ben ik, nog net op tijd, met een kerstkaartje voor 52 Weeks. Het is weer een CAS kaartje geworden. Niet omdat het snel moest gaan, want het kaartje lag al klaar van vorig weekend. Ik vind CAS gewoon mooi. Ik had alleen nog niet de tijd om een blogpost voor te bereiden, en intussen was de werkweek weer SUPER druk. Maar die zit er nu op, dus... tijd voor mijn kaartje 😏

Kleine letterstansjes uit een hout design papiertje, waarbij ik de lettertjes opnieuw ingelegd heb met wit cardstock. Ik heb geprobeerd spetters te maken met inkt, maar zelfs dat geklieder moet ik nog wat oefenen ! Haha ! Dan maar aangevuld met plakpareltjes.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Ik wens jullie nog een fijne donderdag!

Groetjes, Gina

 

23 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk cas-kerstkaartje, heel leuk gedaan zo met die letter stansjes! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Gina. CAS kan heel mooi zijn. Die letters zijn sjiek uit die houtlook, doet me een beetje aan scrabble denken. Wat een gepriegel om dat weer met wit in te leggen, zeg. Ik vind je spetters wel mooi hoor.
    Fijn dat je weer meedoet aan 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kerstkaart..ook al is het in CAS stijl, ik hou er heel erg van..mooi en simpel. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf zoals je met die letters gescrabbeld hebt Gina. Ik vind het een mooie kerstkaart geworden. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan dit kaartje in CAS stijl! Ik vind je spetters op de achtergrond super.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie CAS kerstkaart, leuk hoe je de tekst ingelegd hebt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijf toch maar lekker kliederen Gina want je hebt een MOOI CaS-kerstkaartje gemaakt en die ingelegde lettertjes zijn ook heel MOOI.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie CAS kerstkaart Gina, zo gaaf die tekstlettertjes en leuk dat je dir witte letters er terug heb ingelegd...ook de spettertjes is een leuk detail...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje, heel leuk met deze letterstansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie cas-kaart met die letters!
    spetteren vind ik ook een heel karweitje, gelukkig heb ik een paar mooie spetterstempels... ;-)
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi CAS kaartje Gina....wat leuk gedaan met de tekst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke letters Gina.
    Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi
    Wat een prachtig caskaartje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love this design.
    Have a great weekend. 💌

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super! Wat een leuk idee om de letters zo te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk bedachte kaart!
    Fijn weekend en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie CAS kaart. leuk met die ingelegde letters en die spetters zijn toch prima gelukt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card. Thanks for joining us at Winter Wonderland. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a great CAS card. Fun that's it's for Christmas and New Years. Thanks for playing along with our child's challenge at 12 Months of Christmas Link Up.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk is deze kaart geworden ! mooi gemaakt
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a fun card design, the lettering is a great idea.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nice card design Gina. I like the little spray of paint splatters. Thank you for entering the Card For A Child Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen