Volgers

zondag 31 januari 2021

Gastdesigner bij Kaartjes Inspiratie Challenge

Hallo blogmaatjes !

Allereerst, welkom Diane! Leuk dat je mijn blog gaat volgen! Welcome!

Vorig jaar werd mijn kaartje in de Top gekozen bij het Kaartjes Inspiratie Challenge blog en daarom mag ik deze maand gastdesigner zijn. De opdracht is 'Maak een stempelkaart'.

Maar dan wel een héle leuke stempelkaart,... met tekststempels.

Ik kreeg geweldige voorbeeldkaartjes en ging ook aan de slag ! op zoek naar bij elkaar passende tekststempels. Ik ging voor een Nederlandse versie voor een verjaardagskaart.


Dit kaartje ging reeds richting mijn broer.


Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :




Deze foto dateert van toen ik in 2013
er nog eentje in mijn tuin zag:
Geen scherpe foto,
maar je moet snel zijn bij die vogeltjes.
Je ziet nog een klein tikkeltje rood aan de staart.

Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart als GD Gina, leuk bedacht en uitgevoerd,geen gemakkelijke opgave maar het is je goed gelukt. Leuke momenten om te lezen en wat een prachtige foto, ik kan er ook zo van genieten als ik voor de raam sta en die schattige vogels in de tuin zie....Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een op en top feestelijke kaart met al leuke verjaardagsteksten! Wat een mooie momenten heb je afgelopen maand al meegemaakt, het zijn de kleine dingen die het doen! Hier zijn ook veel vogels in de tuin, maar de bonte specht heb ik hier nog niet gezien. Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je GD mag zijn en wat een gave kaart heb je gemaakt.
    Wat een leuke momenten heb je in januari gehad!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje met al die mooie teksten! Een leuk model ook en wat een mooie momentenlijstje voor januari! Toch altijd een naargeestige maand vind ik dus als je wat positieve kantjes ziet is dat alleen maar fijn! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al heel wat leuke dingen meegemaakt!! Hoop dat je in februari dit ook weer zo gaat melden, Leuk! Je kaart is mooi geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje als gastdesigner is prachtig Gina, zo leuk met die feestelijke stempels binnenin...En je leuke momentjes lijstje is wel heel gaaf, fijn dat je overal zo van kan genieten ondanks alle beperkingen die ze ons opgelegd hebben Ook hier zit regelmatig een bonte specht aan het vogelvoederhuisje...Prachtige vogels zijn dat
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt. EN wat leuk dat je de mooie momenten vastlegt. Heel goed idee. Ik denk dat dat de reden is dat ik elke dag schrijf. Als ik dan teruglees, lees ik al de positieve dingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun shape Gina and lovely card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je broer.
    Mooi met al die tekststempels, dan weet hij in ieder geval echt dat je het meent ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zag je kaartje al bij kaartjes inspiratie langs komen. Vind hem zo leuk geworden.
    Welk snijmal heb je trouwens gebruikt voor die rand in je kaart? Vind die zo mooi.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen