Volgers

zaterdag 20 februari 2021

Welkom

Hallo blogmaatjes !

Enkele dagen geleden maakte ik een slimline stempelkaartje voor een babymeisje. Initieel zou dit toen mijn front van het kaartje geworden zijn, maar ik vond dat het toch 'iets' miste. De tekststempels waren leuk, maar zag ik na er lang naar te kijken toch eerder aan de binnenkant, dus het kaartje omgedraaid zodat de tekst binnenin kwam te staan, en een nieuwe front gemaakt.

en dit wordt nu de binnenkant van het kaartje :

Nu ben ik er meer tevreden over 😋

...en heeft de ontvanger een verrassende binnenkant!

Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :

Bedankt voor jullie bezoekje,

geniet van het zonnige weekend!

Groetjes, Gina

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje is dit, de binnenkant is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke voorkant en een leuke gestempelde binnenkant!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hij is superleuk geworden met deze schattige voorkant, en al die toffe teksten aan de binnenkant. Fijne avond en zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HI Gina, thank you for joining our challenge at Allsorts, it is a really lovely card but unfortunately you have not followed the theme for this week which is Anything goes with a number.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a lovely slimline card, so cute for a new little one!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Gina so very sorry but I have only just realised that the title of my theme has been altered from 'I want to see a number' to the number was optional. Therefore your card is fine for the challenge and please forgive me for the error.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my Gina, this is one adorable baby girl card, absolutely delightful . xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje geworden en goed opgelost. Buitenkant is nu rustiger.
    Dank je wel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts. Succes met je inzending g.
    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What an adorable card design Gina.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is just so adorable. Thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Precious card. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adorable! I love the inside. Thanks for sharing with us at Polkadoodles this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart en wat een klus is het uiteindelijk geworden maar je mag er trots op zijn Gina. Ik begrijp dat je mij ook een kaartje gestuurd hebt maar ik heb deze helaas (nog) niet ontvangen. Ik laat het je zeker weten en toch heel erg bedankt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful Baby Card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful thanks for joining ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
      https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

      Verwijderen