Volgers

donderdag 4 februari 2021

52 Weeks - Week 5

Hallo blogmaatjes !

Welkom Christa, we hebben intussen elkaars blog gevonden, leuk dat je mij gaat volgen ! 

De kerstkaartjestrein lijkt weer goed op gang gekomen bij mij. Ik heb alleszins toch een kaartje klaar voor deze kerstkaartjesdonderdag bij 52 Weeks. Dit is ook een kaartje met kerstballen geworden. 


Kleur is nogal "pinky". Zo zou ik mijn kerstboom zelf niet kleuren.
Maar in een wit interieur zie ik dit wel mooi staan.


Voor welke kleur kiezen jullie meestal?
Bij mij is het zalmroze en wit.
De "Frosty"look 😊



Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina



22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart leuk detail je sterretje op de 25ste. Mijn kleur van de kerstboom wisselt van rood zilver, wit of wit met goud of alleen goud, moet bekennen dat ik nog al hou van kerst en nog al wat verzameld heb aan kleuren voor in de boom en ballerina, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje Gina..leuk n deze roze kleurtjes
    Mijn keuze is meestal naturel kleurtjes gecombineerd zilver
    Maar ik heb dan ook een 'houten' kerstboom waar ook lichtjes in
    kunnen en met plankjes om leuke dingen op te zetten.. Ik heb die al wel een jaar of 5 en ben er nog steeds heel blij mee...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooi de roze kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nostalgische kerstkaart met het plaatje, leuk detail, het sterretje rond de 25. De laatste jaren pak ik toch weer mijn rode kerstballen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw mooie kaartje doet een beetje vintage aan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaart in die zachte kleurtjes, Gina! Leuk!
    Ik heb vooral zilver en wit in mijn grote boom. En een klein boompje met rood.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstkaart in leuke kleuren Gina. Mijn boom is wit met zilver, ook frosty dus hihi.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Gina, ik vind deze kleuren voor een kaart erg leuk. Onze boom is veel naturel, hout, riet, raffia en dan wat bordeauxrood erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Gina.
    Onze boom is altijd zilver met wit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart !!!!
    Dit jaar had ik een zilveren boom !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele sfeervolle kaart maakte je Gina,prachtig detail met het sterretje om de datum. Onze boom is al jaren goud met rood en vind het nog steeds mooi...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart heb je gemaakt Gina.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, love the design and awesome colours. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Laat die kersttrein maar rijden, want je hebt een MOOI kerstkaartje gemaakt Gina ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lovely holiday colors ... we're so glad you were inspired by our Jingle Belles BoHo Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie kaart, op papier vind ik de roze kerstballen wel mooi, zou ik thuis bij mijn mannen niet mee wegkomen denk ik...
    De boom krijgt bij ons nu en dan een ander kleurtje als versiering. Dit jaar hout, beigewit en donkerbruin. Soms eens eerder goud, dan eens rood/groen/goud... Ik vind dat wel leuk.
    Dankjewel voor je deelname aan de kerstballenchallenge.
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. such a lovely card and an excellent take on the inspiration photo! so pleased you could join our JINGLE BELLES fun!

    BeantwoordenVerwijderen