Volgers

woensdag 17 februari 2021

20

Hallo blogmaatjes !

Ik ben nog eens aan de slag gegaan met de Kaartjes Inspiratie Challenge, waar ze een stempelkaart vragen. Nu weet ik niet of dit ook volledig voldoet aan de 'opdracht', maar ik vond het wel een leuk idee om in plaats van op de achtergrond, "in" de stans te stempelen met verschillende bij elkaar passende tekstjes.

Als basis een mintgroen kleurtje en bijpassende bloemetjes. 
De stempels niet in zwart, maar in Memento inkt Olive Grove.

Wat vinden jullie ervan?


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :



Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Hoi Gina,
    ik vind hem echt supergaaf! Heel leuk bedacht om die tekststempeltjes zo te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, en een leuk idee om de teksten op de cijfers te stempelen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge
    Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat een LEUK idee Gina om de cijfers van stempeltjes te voorzien. GAAAAAF kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart leuk idee de cijfers te bestempelen, gr Blankina en ik had een stencil gebruikt op mijn kaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige uitvoering van de tekststempelkaart, Gina
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt kaarten inspiratie team
    neem ook een keer een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    ik zou het leuk vinden als je een reactie zou schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtige kaart.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel liefs Bianca XX
    KIC DT member

    BeantwoordenVerwijderen