Volgers

zaterdag 13 februari 2021

Ruitjes


Hallo blogmaatjes !

Leuk dat jullie weer even langskomen 😊
Vandaag heb ik een ruitjeskaart klaar.

Ruitjes gaan goed met streepjes,
ruitjes gaan goed met stippen,
maar ruitjes gaan ook heel goed met... ruitjes... 

Ik ben begonnen met een plaatje uit te zoeken. Kwam ik dit konijntje tegen met toevallig ook nog eens een raster met ruitjes op de achtergrond. De toon was gezet...


Ik wist dat ik leuke kleuren ruitjespapier had zitten in al heel oude kleine paperblocs, dus even gaan zoeken wat daar nog van over was gebleven. En ja hoor, nog keuze genoeg aan kleurtjes.


De tekst had ik eerst in zwart gestanst om een schaduw achter de letters te creëren. Daarna een toplaagje in wit, maar eens op de kaart vond ik dit té wit. Dus toch ook hier maar een strookje ruitjespapier voor genomen. Geeft wel een leuk effect. Toch?

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Ik wens jullie een héél fijn weekend! Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met lief plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou er niet meteen opkomen, maar nu ik dit zie vind ik het best leuk en mooi zoveel ruitjes in één kaart verwerkt.
    Een mooi lief plaatje erbij.
    Prachtig gemaakt Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a great birthday card. I love the cute bunny and the gingham. [Bunny]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met al die verschillende ruitjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb jij ruitjes gebruikt? Hahaha....ik vind het een supertof kaartje met een lief konijntje als toegift.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Greetings Gina, wonderful papers and what a fun picture and design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous card, fabulous design and brilliant papers. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card. Thanks for joining us at Polkadoodles Challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou de ruitjes zijn volop aanwezig op je leuke kaart, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen