Volgers

vrijdag 19 februari 2021

Een "puffy"kaartje

Hallo blogmaatjes !

Toch nog een kaartje gemaakt met de sketch van De Egel. Het moeilijkst vind ik me aan de gevraagde kleuren te houden: roze, bruin en zwart. Maar ik denk dat het me wel gelukt is 😊


De plaatjes zijn chipboardstickers
en de Birthday tekst is een puffy sticker.
Ik lees het af op de verpakking, ik vind het wel een grappig woord.
Die dikkere accentjes geven wel een leuk effect op het kaartje.

En nog wat detailfoto's.



Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina


11 opmerkingen:

  1. Ja hoor het is je zeker gelukt om een leuke kaart met de gevraagde kleuren te maken Gina. Mooi dessinpapier en leuke puffy stickers heb je gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful color combination Gina and card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Feestelijke kaart is het geworden met de cupcake en mooie tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er gezellig en lekker uit Gina, leuke sketch toch he?
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous creation and love your take on our challenge, great colours… Many thanks for entering into our ANYTHING GOES challenge
    and hope to see you again soon. Good luck in the final draw.
    [aNNie design team member for Scrapping 4 Fun Challenges
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartje Gina, met die heerlijk uitziende cup cake.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Ik vond het ook echt kleuren om over na te denken, maar het geeft een mooi resultaat.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, met die vierkantjes! Ja, het zijn 'moeilijke' combinatiekleuren, maar het is je goed gelukt.
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart geworden, en die stickers zijn inderdaad prachtig. Dank je wel voor het meedoen aan deze leuke uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the papers you chose for this.
    Thank you for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Clearly I was having a moment...
    Thank you for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen