Volgers

zaterdag 9 januari 2021

Birthday Bash - dag 1

Hallo blogmaatjes !

Allereerst welkom Ilse ! Leuk dat ik een nieuwe volger bij heb. Ik heb jouw blog intussen ook gevonden. Kunnen we elkaar vast wel inspireren!


Vandaag aan de slag gegaan met de
Annual Bugaboo Birthday Bash.
Een welkome afwisseling op de kerstkaarten 😊
Een ganse week vragen ze daar een verjaardagskaartje met als thema "woodland animals". 


Dus even tussen mijn bugaboo digi gezocht en dit vosje komt als eerste aan bod. Ingekleurd met Markers.


Het papiertje achter het vosje, het oker kleurige, vond ik tussen mijn restjes. Ik heb dit ooit eens zelf gemaakt met distress ink en glittersprays. Ik vind het mooi, maar ik zou niet meer weten hoe ik dit resultaat ooit heb bekomen. Zal terug even moeten oefenen, haha!


Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Gina.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! EN wat leuk dat je hem combineert met de sketch van Cheerful.
    Het is altijd een uitdaging om aan elke challenge mee te doen deze week, qua tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verjaardagskaart!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke kaart met de leuke digi en sketch. Het okergeel past er super bij, en ja af en toe blijf je jezelf verbazen! Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje met het lieve vosje. De zelfgemaakte achtergrond past er perfect bij.
    Leuk dat je meedoet met de Birthday Bash van Bugaboo.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vergeet ik je nog te bedanken dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt! Bij deze dus.
      xxx Margreet

      Verwijderen
  6. Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij Bugaboo ~ Catch the bug Challengeblog. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great layout and paper choices for this sweet Bugaboo fox image, Gina!
    Thanks for playing along with my Birthdays challenge over at Passion for Promarkers this week! Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is beautiful, beautiful design. Thank you for sharing with us at Passion for Markers Challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for entering our Anything Goes challenge… your card is lovely. Good luck in the draw and we hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cool. Love the papers you have chosen!
    Thank you for joining our Birthday Bash at Catch the Bug
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You have really made an amazing birthday card using woodland creatures. I love all the different layers. Very well done. Thank you for sharing it with us at Scrapping4FunChallenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous creation! Thanks for joining us for Week #2 at Polkadoodles Craft Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met het vosje Gina, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches....

    groetje Bea.

    BeantwoordenVerwijderen