Volgers

dinsdag 12 januari 2021

Birthday Bash - Dag 4

Hallo blogmaatjes !

Ik wil nog even verder doen met de challenge bij Bugaboo.

Vandaag liep ik wel even vast bij het thema voor dag 4 - de bingo challenge.

Ik was gestart met het idee van het lijntje waar de '3 layers' en 'die cut' in zitten. 'Die cut' uiteraard geen probleem 😋 Maar ik had blijkbaar een probleem om me aan drie layers te houden... Haha!

Als digi vond ik deze kleine kapoen verkleed als... stinkdier... Zal ook wel onder woodland creatures vallen. Ik hoor het anders wel.


Dus mijn eerste try out, verhuist naar morgen... Te veel laagjes geworden.
Mijn tweede probeersel, vond ik dat ik toch ook over drie laagjes ging, zucht...

Maar hé! In dit tweede kaartje zie ik wel "een sentiment, bloemen en brads".
Yeah, dus gaan we voor lijntje drie 😊 van de bingo!

Dit kaartje kan ook mee doen bij volgende challenge :

Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk Gina! EN soms lukt het dan zomaar spontaan, zo'n bingorijtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card and designed beautifully. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent supergeslaagd hoor Gina, hij is prachtig geworden.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, gelukkig kon je nog meedoen met een ander rijtje uit de bingo!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke en vrolijke kaart is dit geworden, fijn dat de uitdaging toch nog gelukt is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijk kaartje met de letters in het leuk dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt heel goed je best gedaan hoor Gina. Wat een vrolijkheid op jouw mooie kaart en ik vind jouw stinkdier best in het bos thuiskoren!
    Dank weer voor het meedoen met de Birthday Bash.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt en je hebt er echt wel ob=ver nagedacht ...
    Leuk zoals je het plaatje naast de letters hebt geplaatst.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij bent goed bezig, bij mij zijn er nog maar 4 volledig af, 5 moet nog afgewerkt, 6 is gekleurd... Voor bingo heb je meestal wel ergens een lijntje dat past hé! ik ben ook over de 3 laagjes gegaan, had die ook eerst in gedachten...
    Succes !
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! Such a pretty project!
    Thank you for joining our Birthday Bash at Catch the Bug
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen