Volgers

donderdag 21 januari 2021

52 Weeks - Week 3

Hallo blogmaatjes !

Het is donderdag en dus tijd voor een kerstkaartje bij 52 Weeks.

Het thema bij de Lift Challenge heeft me geïnspireerd!
Hier moest ik gewoon mee aan de slag 😊


Ik wist al direct dat ik een kleurrijk kerstpapiertje nodig had voor de achtergrond en hier wou ik een stukje van zichtbaar laten. De basis is een groene kaart, daarop dan deels het designpapier, en bovenop wit cardstock, in twee gedeeld door een randstans. Het leek me ook leuk om het groen van de kerstboompjes te laten terug komen op de voorgrond, en het rood in de grote ster.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes, Gina


21 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en vrolijk kerstkaartje Gina.
    Lieve groetjes en gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je mooi papier gebruikt Gina....leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook gewoon een kerstkaart mee gemaakt. Nu het januari is, merk ik toch dat de kerstkaarten weer naar de achtergrond raken, terwijl ik nog dacht dat ga ik een beetje bijhouden...kansloos ;-))
    Jij hebt er vast weer 1 klaar. Heel erg leuk en tof dat je zo enthousiast met ons meedoet, dank je wel Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een kerstkaart ook heel geschikt, erg leuk deze, lekker vrolijk!
    Ik maak ze het hele jaar door, bij vlagen, moet er wel zin in hebben.
    Dank je wel voor je weer meedoet met de Liftchallenge, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gedaan met dat tussenstuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kerstkaart, tof met het kleurige papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Gina, leuk papier heb je erbij verwerkt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super leuk !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. daar heb je goed over nagedacht en dan mooi uitgewerkt!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge he? Ik laat morgen mijn kaartjes zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje heb je voor de liftchallenge gemaakt Gina...echt mooi designpapier gebruikt!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee. Mooie kerstkaart.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, Gina. Mooi dat dessinpapier tussen die mooie randen.
    Ik was gisteren niet meer aan mijn ronde toegekomen, maar fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje leuk dp papier heb je gebruikt tussen de randen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie vrolijke kerstkaart met dat leuke dessin-papier Gina. Mooie invulling van de lift-challenge.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstkaart Gina! Mooi hoe je de kleuren van het leuke papier terug laat komen in de diecuts. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie lift heb je gemaakt, ziet er vrolijk uit door de leuke strook papier
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een gezellig leuk kerstkaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een supervrolijk en gezellig Kerstkaartje maakte je Gina, erg mooi.
    Fijn weekend verder xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awesome design here and fantastic colours and image. xx

    BeantwoordenVerwijderen