Volgers

zaterdag 2 januari 2021

Bugaboo Holiday Chaos - nog twee...

Hallo blogmaatjes!

Op deze tweede dag van het jaar,
sta ik hier met twee kaartjes klaar...


Dit kaartje doet mee bij :



En de twee kaartjes samen :



Haha, neen, wees gerust, ik ga niet in die trent het jaar doorgaan. 
Het is toevallig dat ik gisteren zag dat ik eigenlijk mid-december begonnen was aan de Annual Holiday Chaos Event bij Bugaboo, 

...en die had ik niet afgewerkt.

Vandaag sluit de challenge en ik wilde graag nog met de twee laatste mee doen. Ik heb graag dat iets 'afgewerkt' geraakt...
Goed voornemen toch, om het jaar mee te beginnen? 😜

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe!

Groetjes, Gina




11 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartje mooi dp papier en details heb je gebruikt
    ook je kaart van gisteren vind ik mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat je alle kaartjes voor de Holiday Chaos nu klaar hebt, Gina. En ze zijn stuk voor stuk heel tof geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei heel tof geworden! Wat gaaf met dat "brei" papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Goed dat je nog tijd vond om me te doen. Is mij niet gelukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely post and great colours, love the cards. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love all of your projects you summited for our Holiday chaos event, thanks for taking the time to join in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige penguin kaartjes..groetjes uit Italie Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Both cards are very cute.:)
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zwei ganz zauberhafte Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Friendships.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen