Volgers

zondag 10 januari 2021

Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs

Goeiemorgen blogmaatjes !

Omdat ik vorig jaar in november won met mijn 'Jolly'-kaartje bij Carlin's Kaartenparadijs, mag ik deze maand gastdesigner zijn. Thema is "Maak een kaartje met een vervoermiddel en monochrome kleuren".

Zeker een uitdaging ! Dit is mijn kaartje geworden.

Ik koos voor zandkleuren en een groot vlaggenschip.


En een detail van het vlaggenschip, opgebouwd in 3D.


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Ik wens jullie een fijne zondag!

Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met dat mooie vlaggenschip!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er mooi uit in die monochrome kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zoals je de zeilen op laat bollen in de wind Gina. Ik vind het een mooie stoere kaart geworden en alles is zeker mooi op elkaar afgestemd. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig !!!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Erg leuk samengesteld Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met het schip.
    Zo mooi opgebouwd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje! en prachtig hoe je de zeilen hebt gedaan met foam!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Gina
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for entering our Anything Goes challenge… your card is lovely. Good luck in the draw and we hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brilliantly designed with a fabulous image and colours. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met het grote vlaggenschip!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je GD schap!Altijd leuk.
    Heel leuk kaartje geworden in deze kleur.
    Mooi plaatje erbij gekozen en opgewerkt.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart! super met je opgebolde zeilen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, love the 3D effect!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen