Volgers

woensdag 20 januari 2021

Vintage

 Hallo blogmaatjes !

Op de valreep nog een kaartje voor de
En dan begin ik al te denken, oei oei oei, vintage?

Nu heb ik wel een vintage paperbloc, en dat vond ik al een goede start - haha!

In het paperbloc zit ook een designpapiertje met een grote afbeelding op van twee dames, die elkaar helpen bij het dichtsnoeren van het corset. Dat vond ik wel een leuk tafereeltje.
De afbeelding paste niet volledig in mijn ronde stans, maar ik heb graag dat een deel van het plaatje buiten het kader valt.


Gebruikte MD materialen : plaatje en design papier PK9117 Nostalgic pictures; tekststempel CS0987; CR1248 Circle & Flower Stitch; diamond gems JU0932

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :
Groetjes, Gina

15 opmerkingen:

  1. Toppie kaartje. Krijg het al benauwd van dat insnoeren...hihiih
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "vintage".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat superleuk gedaan Gina. Mooie vintagekaart.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vintage kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge vintage kaart
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een mooie vintage kaart, Gina, en dat plaatje is gaaf. Ben blij dat wij dat niet meer dragen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en het plaatje past er goed bij.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vintagekaart Gina, leuk dat de dames uit de cirkel komen,
    Bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk deze vintge kaart Gina
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij is het dit keer bij oei, oei, gebleven! Jij het een leuke vintagekaart gemaakt met dit plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful and different creation, great elegant colours and design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende vintage kaart Gina!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje en leuk dat haar arm net buiten het kader zit.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel
    Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi vintage kaartje en leuk gedan die arm er net buiten! Leuk dat je meedoet met GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen