Volgers

zondag 21 november 2021

Month of Holiday Cards Challenge - Q voor...

Hallo blogmaatjes !

Bij de letter Q moest ik niet lang nadenken. Q voor Quilted, en daarbij kon het Quilted Deer van Beccy me helpen. 

Ik zei gisteren al dat ik naar de Action was geweest 😉. Het papier komt uit een splinternieuw paperbloc van Craft Sensations. De kleuren pasten perfect bij mijn digi.

Ook de lettertjesstans viel als het ware in mijn handen gisteren, toen ik door de stapel aan het snuffelen was. Die kon ik écht niet laten liggen! 

Uitgestanst in wit en bordeaux. En dan een beetje inlegwerk om de tekst weer tevoorschijn te krijgen.

Het kleine stempeltje 'groeten' is een oudje dat ik in deze samenstelling zeer kan appreciëren.


De digi is een coloured printable. Dus geen kleurwerk van mij.

Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Wow....wat een super gave kaart Gina.
    Zo leuk gedaan met het lapjespaardje met de quilt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje, Gina. En ook die letterstans is super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat past de digi perfect bij het DP (of eigenlijk andersom). De letters zijn ook erg tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke kaart gemaakt met die quilt digi, het papier en de letters passen er mooi bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart Gina!
    leuke alfabetstans en superleuke papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is beautiful Gina, the patterned papers are so festive. The die cut poinsettia is fabulous, and I love that it adds the texture to the leaves as well as the shape.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen