Volgers

woensdag 10 november 2021

Month of Holiday Cards Challenge - B voor...

Hallo blogmaatjes

Een kaartje met de letter B,

B voor Berry, of Besjes.

Het takje is een ingekleurde digi, maar de kleuren van mijn printer doen het niet zo goed meer naar mijn zin, dus heb ik het plaatje bijgekleurd met kleurpotloden, om het rood beter te doen uitkomen. 

Op enkele besjes ook wat glossy accents aangebracht.



Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :

Excuus voor de vele posts (die waarschijnlijk nog gaan volgen 😉), maar ik laat mij graag uitdagen voor de Month of Holiday Cards Challenge bij Beccy's Place, en daar vragen ze gedurende de ganse maand november élke dag een feestelijke kaart. Voor elke letter van het alfabet een kaartje en nog enkele extra's thema's. Ideaal om de voorraad kerstkaarten aan te vullen! En gezien ik met wat vertraging ben gestart, zal ik toch een paar posts op één dag moeten plaatsen.

Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Nog zo'n mooitje. Die besjes komen goed uit op je kaartje met dat glossy erover.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze B kaart is ook prachtig! Knap dat je mee doet met een heel ABC alfabet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Gina! I love that you added some pencil over the coloured image to deepen some of the reds, it has definitely given the berries a nice boost. Great idea to add the glossy accents too, I can see a nice shine on some of the fruit. Lovely.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Gina. I like the shine on the berries. Thank you for entering the red and white challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen