Volgers

zondag 14 november 2021

Designer bij... 😊

Hallo blogmaatjes!

Eindelijk kan ik jullie een leuk nieuwtje vertellen !

Begin september kreeg ik een mailtje van Geesje met de vraag of ik geen deel wilde uitmaken van haar design team bij Cheerful Sketches?? 

Ik werk zelf heel graag met sketches. Ik heb dit altijd een leuke challenge gevonden als deelnemer. Een aantal teamleden zijn reeds geruime tijd ook mijn blogmaatjes... Dus natuurlijk wilde ik graag deel uitmaken van hun design team 😊


Voor mijn eerste kaartje als designer voor Cheerful Sketches mocht ik werken met deze leuke digi van Colour of Love, 

Christmas Star

Ingekleurd met potloden.

Doen jullie ook mee met de challenge ?

Dit is de sketch :


Je kan deelnemen tot de 27e!

Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :




Deze post stond al een eeuwigheid klaar, kwam ook al eerder, 'te vroeg' op mijn blog. Intussen jammer genoeg ook afscheid moeten nemen van teamlid, maar ook jarenlange blogmaatje Rosina. Vandaag voelt het een beetje dubbel om deze post te laten verschijnen. We zullen haar missen!

Groetjes, Gina





13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je bent gevraagd voor DT team.
    Succes.
    Je kaart is weer prachtig, mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige binnenkomer Gina!
    Toffe kaart.
    Hartstikke leuk dat je onze nieuwe 'collega' bent bij Cheerful! Welkom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Gina en gefeliciteerd met je DTschap, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dat je mag deelnemen aan het DT. Leuke kaart heb je gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, Gina.
    En meteen een pracht van een kaart als binnenkomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dat je bent gevraagd voor DT team.
    heel veel succes.
    Je kaart is mooi geworden leuke digi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje met de sketch! En wat leuk dat je bent gevraagd voor het Design team, succes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations on your design team position Gina, I'm sure you'll have a great time! You've done a wonderful job creating this card, lovely interpretation of the sketch. The image is beautiful and you've coloured it perfectly, I love all the soft shades. Wonderful mix of patterned papers too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe job! Leuke kaart laat je zien met de ingekleurde sneeuwpop! Leuk de letters in de blokjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful - love all the details you've added.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, ik herkende de sketch gelijk.
    Fijn dat je deze maand meedoet aan onze challenge bij Kleuren met potloden.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card. Thank you for joining the 12 months of Christmas cards and Crafty Hazelnut's Christmas. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen