Volgers

woensdag 10 november 2021

Month of Holiday Cards Challenge - C voor...

Hallo blogmaatjes !

En een tweede post vandaag...

De C vind ik altijd een moeilijke, tenzij je natuurlijk voor Christmas kiest
(daar denk ik nu pas aan 😂😋 ). 

Neen, ik ging dus voor de C van 'Cardinal'.
De rode kardinaalsvogel, die in België volgens mij helemaal niet voorkomt. Ik heb hem alleszins nog nooit gezien. Zelfs niet in een dierentuin 😏 Maar ik vermoed in Australië geen zeldzaamheid.


Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart met de kardinaalsvogel.
    Hier heb ik die ook nog nooit gezien.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Mooi en zo prachtig ingekleurd die digi. Ook mooi dp op je kaartje.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neen, deze vogel komt bij ons niet voor, ik zou hem ook wel eens graag in het echt zien.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Ook een mooi bijpassend papiertje op de achtergrond.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al zo mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is gorgeous Gina, the colours are fantastic! I really love the holly pine branch paper, such a festive design. Cardinals don't live here in Australia either, I think they are from the Americas. For some reason they appear on many Christmas items here, such as fabric and cards and napkins. I imagine it's due to their colour. We also have many items featuring robins, another bird that doesn't live here, but very pretty for Christmas.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card. Thank you for joining in our challenge at the Polkadoodles Craft Challenge Janet DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt ik heb deze vogel ook nog nooit gezien.
    Leuk dat je mee doet bij kleuren met potloden
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful card!
    Wish you luck in all challenges.
    Welcome to my blog :)

    BeantwoordenVerwijderen