Volgers

zaterdag 20 november 2021

Month of Holiday Cards Challenge - P voor...

Hallo blogmaatjes !

Het is weekend! Yeah ! 

Tegenwoordig brouw ik op een ideetje 's avonds als ik met mijn laptop voor de tv zit, en 's anderdaags werk ik dit dan uit. Zo ook vanmorgen.

Ik had een ideetje gezien voor een kaartje, met onderaan een doorlopende band of lint. En bovenaan dan aangevuld met een ander papiertje. Dit heb ik uitgewerkt op mijn kaartje, maar tussen het boven en het onderdeel heb ik nog een strookje sterretjes gestanst (malletje van de Action).

Verder weer heel eenvoudig gehouden. Ik hou niet van de veel poespas.

Aan de zijkanten heb ik nog een dotjes rand gestanst (ook al een randmal van de Action 😊 ). En ik moet toegeven, ik ben er vanmorgen geweest, en ik heb bewust niet meer tussen de randmalletjes gesnuffeld, want ik heb er al een hele boel verzameld die nog niet uit de verpakking zijn geraakt. maar zo leuk dat die zijn !


En zo heb ik een kaartje voor bij de letter "P", P van Pinguïn.

De digi is van Beccy's Place, en heb ik ingekleurd met markers. Aan een pinguïn is uiteraard niet veel kleurwerk 😏 Omdat het zwart wel héél zwart was heb ik zijn vleugel afgeboord met zilver metallic.

Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :

Een heel fijn weekend iedereen!
Groetjes, Gina


10 opmerkingen:

  1. Een heel leuk idee met dat doorlopende bandje Gina en ik ben dol op pinguïn plaatjes dus voor mij een heel geslaagde kaart ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en hoe leuk je de randmal verwerkte, moet ik onthouden, ook je vorige kaart is TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gina

    Mooie creatie heb je gemaakt.
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met die leuke pinguin. Gave tekststans!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk in zwart-wit! Mooi detail dat randje ander dp en de sterretjes. Ik heb hetzelfde papier gekocht bij de Action, haha! Ook nog malletjes in mijn hand gehad maar netjes teruggelegd. Je kunt toch niet met alles werken maar soms is de verleiding groot! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card Gina, I love the black and white colour scheme, it always looks fabulous. The decorative edge is fantastic, the tiny stars are so sweet. I know what you mean about having more items that you need... good on you for not purchasing more!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for sharing your lovely crafting for Craftyhazelnut's Patterned Paper November challenge - I hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the elegance of the black and white Gina. Thank you for entering the Use Some Glitter Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I'm back with another DT hat on. Thank you for entering the red and white challenge at 12 Months of Christmas.

      Verwijderen