Volgers

dinsdag 9 november 2021

Month of Holiday Cards Challenge - G voor...

Hallo blogmaatjes !

de Gnome set van Beccy's Place is zo leuk, dus een tweede kaartje voor de alfabet challenge kon natuurlijk niet uitblijven 😀






Ik heb een achtergrondplaatje op het internet gevonden waar ik dan mijn gnome'pje mee kon combineren. Onderaan een extra sneeuwheuveltje gemaakt. Heel eenvoudig eigenlijk, maar ik vind het wel leuk. Wat vinden jullie ervan?


Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje wat en leuk idee om de kabouter zo te gebruiken op de mooie achtergrond, toevallig heb ik ze gisteren ook gekocht had gewonnen bij carlinskaarten paradijs en heb deze uitgezocht ze zijn zo leuk er staat er vandaag bij mij ook een op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een MOOI kaartje heb je gemaakt Gina.
    Laat "Santa" maar met de cadeautjes schouwen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze ziet er zo leuk uit.
    Mooi dat achtergrondje hierbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze gnome heb je heel mooi op je kaart verwerkt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie hier een heleboel mooie kaartjes. Deze is ook leuk met die gnome. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like it too Gina, you've done a brilliant job putting it together. The little scene is fantastic and works perfectly with the image. I love the large sentiment you added too. Fabulous.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card. Thank you for joining in our challenge at the Polkadoodles Craft Challenge Janet DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you very much for entering your lovely card into our challenge. Good luck with the prize draw.

    Stay healthy, happy, keep crafting and Creating Joy :)

    Mandy ♥
    DT for The 12 Months of Christmas Link Up
    Made By Mandy – My personal Blog

    BeantwoordenVerwijderen