Volgers

maandag 1 november 2021

Het is eens iets anders...

Hallo blogmaatjes !

Sssst, ik was te snel met het plaatsen van een bepaald kaartje. Dus snel een andere kaart uit mijn mapje met concepten opvissen 😏

Dit kaartje heb ik gemaakt met plaatjes en randjes uit een 3D-boek, ik denk van DécoTime, combineert met de designpapiertjes. Het model heb ik van een SOL'leke (Scrap On Line) op de het clubje "Kaarten Showroom De Schatkist", maar dan wel van héél lang geleden 😊

Dat was toen een hele uitdaging zeg ! Dacht nooit dat we voorbij "stapje 9" gingen geraken - LOL ! Maar het is ons dan toch allemaal gelukt ! Dit is mijn kaart geworden:


Ik had het nog niet getoond op mijn blog, en het zat al die tijd in mijn concepten. Het is een drukke kaart geworden, maar ik vind het wel iets hebben. Lijkt een beetje op mixed media, misschien met de 3D-plaatjes, maar het is allemaal gewoon papier.

 
Apart kaartmodelletje ook, zo lijkt alles in elkaar over te vloeien. 

Dir kaartje kan mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Gina.
    Fijn iets achter de hand te hebben.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje altijd leuk om eens iets anders te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zeker eens iets anders! Een prachtig geheel en leuk gedaan met al die papiertjes en plaatjes! Super mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel apart en leuk modelletje, en wat is er veel op te zien. Heel goed gelukt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Gina. Daar zit heel wat werk in zo te zien maar dan heb je ook wat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Echt een mooi model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf model kaart Gina.
    Leuk met al die verschillende papiertjes, de vlinder, de inktpen... er is genoeg te zien op je kaart. Super leuk.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha, de inktpen is natuurlijk een kroontjespen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk model Gina. Je kunt er veel op kwijt en dat heb je dan ook gedaan. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen