Volgers

zondag 22 november 2015

Snow Kisses

Hallo iedereen ! Het is alweer zondagavond geworden... Morgen weer een nieuwe werkweek, maar vandaag heb ik nog wat kunnen "knutselen".

SUPER ! Ik zie dat ik twee nieuwe volgers bij heb! Welkom Karin en Joke ! 
Karin ken ik intussen van de Scrapbook Stamp Society. Een eer dat je mijn blog wil volgen!
Joke, van jou vind ik geen berichtje of blog. Anders kon ik ook bij jou eens een kijkje komen nemen.

Vandaag heb ik dit MyBestie-plaatje ingekleurd..., maak kennis met 'Penny Penguin' :


Schittert ze niet letterlijk én figuurlijk? En dit is mijn kaartje geworden:


Met dit kaartje wil ik meedoen bij :
Ik kijk al uit naar jullie reacties! Groetjes, Gina

18 opmerkingen:

  1. Wauw wat prachtig gekleurd.
    Wat een mooi kaartje Gina.

    Lieve groet giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie feestelijke kaart Gina. Met de kerstdagen houd ik altijd wel van een beetje glans en glitter. Bestie heeft haar kerstjapon al aan en wat leuk dat je die sterrenboog uit zwart glitter hebt gestanst...geeft een apart effect vind ik. Een goede begin van je werkweek vast gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bling bling! En of ze schittert, leuke kaart geworden nog even op je vrije dag. Werkze weer! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bling bling! En of ze schittert, leuke kaart geworden nog even op je vrije dag. Werkze weer! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gina,
    Weer een prachtige kaart van je. Schitterd met die glitters.
    Ben meteen volger geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Je bestie is prachtig met haar pinguïns en wat heb je haar weer mooi gekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart en dat afdrukje is heel leuk met die kleine pinguïns erbij. Ook je de mooie glitterboom past er goed bij..
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje ! Heel erg mooi ingekleurd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Gina, mooie mallen en Bestie schitterend ingekleurd. Top gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absolutely beautiful creation, the colours are stunning.xx { aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi ze schittert echt letterlijk en figuurlijk :p Super mooie kaart Gina! Weer heel mooi ingekleurd en de glittersteentjes zijn weer een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Gina...wat heb je dat lieve stempeltje mooi ingekleurd...en zeker die pareltjes op haar jurkje geven een chique uitsraling....PRACHTIG

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful card Gina, such a pretty image and fabulous die cut details.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt!
    Super!
    Heel erg bedankt voor het meedoen bij MBDGD .

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen