Volgers

donderdag 5 november 2015

52 Weeks - Week 45

Hallo iedereen !

Het is al avond, maar... nog steeds donderdag! Dus hier is mijn kaartje voor 52 Weeks to Christmas!


Ik lees dat ze op zoek zijn naar nieuwe DT-leden... Dat zette me toch even aan het denken... Hmmm? Zou dat iets voor mij zijn?? Het is zo dat ik dit jaar al elke week braafjes mijn kaartje op donderdag heb ingeleverd, behalve toen ik op zomervakantie was. Ik had toen vooraf  natuurlijk wat kaartjes kunnen posten, maar ja, dat is er toen echt niet meer van gekomen...
En het is ook zo dat ik vandaag weer in de hobbywinkel stond en met een paar 3D-boekjes naar buiten ben gestapt... allemaal voor kerstkaartjes... Dus... materiaal heb ik alvast genoeg om er nog een jaartje tegenaan te gaan! haha !
Bij deze dus mijn 'kandidatuur' :). Zij het niet zo, dan blijf ik toch ook dapper meedoen. Is intussen al een kleine verslaving geworden op donderdag!

Nog een fijne avond iedereen! Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Gina. En het is best leuk elke donderdag een kaart te hebben. Het jaar schiet al lekker op. Ik las ergens, dat we over 5 weken alle kaarten al op de post hebben. Niet te geloven he? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie warme kerstkaart Gina. Succes met je gooi naar dt-medewerker.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie 'warme' kerstkaart!
    good luck met je kandidatuur voor DT-lid!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Gina....enne....ik duim voor je!
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige warme kerstkaart Gina, mooi plaatje en kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie warme kleuren heb je voor deze kaart gebruikt, Gina. Vind 'm erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes voor het DT-schap ! Dit is alvast een mooi kaartje ! Grappig dat je net vanalles voor kerst hebt gekocht ! Ik kan al die mooie spulletjes ook nooit laten liggen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart en veel succes met je DT-schap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gina mooie, sfeervolle en warme kerstkaart! Ik kan kerstspulletjes ook altijd moeilijk weerstaan hihi. Het is zo'n gezellige tijd van het jaar :) Succes met het DT schap!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart is het geworden Gina, en ja jij bent inderdaad en hele trouwe instuurder van je kerstkaarten, lijkt bijna of je al DT-lid bent, ha ha...Nee zoals ik al schreef is het ook als DT-lid echt geen verplichting om dit iedere week te doen, maar als je aan de beurt bent moet het zeker wel...Maar heel leuk dat je mee wil dingen naar ons DT-schap, begin december maken we de DT-leden bekend op ons blog.....Hartelijke groet, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi
    mooi en tof kaartje
    bedankt om mee te doen bij 52wtc
    grtjs Lisbeth
    DT-52wtc

    BeantwoordenVerwijderen