Volgers

vrijdag 20 november 2015

Fancy Pants

Hallo iedereen! Dank jullie wel voor de talrijke berichtjes op mijn kerstkaartje! Altijd leuk om die te lezen!

Eindelijk ben ik hier met de My Bestie digi die ik vorige week heb gewonnen bij Scrapbook Stamp Society met mijn Happiness kaartje.

Is ze niet schattig ?
IMG612 Fancy Pants
En vermits ik nog maar goed een maandje plaatjes kleur, ben ik wel fier op dit resultaat. Met dank aan mijn Derwent potloodjes !


Ik werk niet makkelijk met lint of kant, Strikken maken is niet aan mij besteed :)
Bij dit kaartje heb ik er toch iets op gevonden. Het lint loopt door een klein snipje in de vouw van de kaart door naar de binnenkant en daar heb ik het terug laten verdwijnen onder een dessinpapiertje. De uiteinden van het lint dan aan de zijkant dicht geknoopt en zo heb ik er eigenlijk een kadokaartje van gemaakt. Volgen jullie mijn warrige uitleg nog een beetje? Haha !

De basis van de kaart is eigenlijk een dubbelzijdig dessinpapier. Zo is ook de binnenkant van de kaart mooi. Heb er nu wel geen foto van, want dan moest ik mijn strik terug losknopen - hehe !

Achter de strook dessinpapier heb ik ook onderaan nog een stukje van mijn lint gezet om af te boorden.

De blaadjes en de tekst zijn van hout. De blaadjes waren reeds gekleurd, de tekst heb ik zelf een groen kleurtje gegeven en gemat op een paars papiertje.

Met dit kaartje doe ik mee bij volgende challenges:
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes, Gina

18 opmerkingen:

  1. Hoi Gina, wat een prachtige Bestiekaart. Mooi ingekleurd, leuke sketch, een heel mooi houten tekstornamentje, en wauww al die leuke strassteentjes op Bestie gemaakt, een echte mooie bligbling Bestie. Supersss!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is inderdaad schattig Gina en je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja idd, ik word er helemaal happy van...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gina wat een prachtige en vrolijke kaart! Je hebt Bestie echt prachtig ingekleurd en je mag ontzettend trots zijn op jezelf! Je bent pas een maand bezig en kijk eens hoe goed je bent :) Complimenten! De strik is een prachtig detail en mooi opgelost zo ;) Ik heb trouwens nog wel digi's voor je van Besties :) Als je ze wil stuur mij dan een mailtje ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige en vrolijke kaart Gina

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Thanks for joining us over here at Scrapbook Stamp Society Challenge Blog.
    Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lukt het inkleuren je al goed Gina!
    En hoe mooi heb je deze Bestie gemaakt met de glitterbloemetjes in het haar!
    leuke kleurtjes ook! Echt een prachtig kaartje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vrolijke kaart Gina, mooi ingekleurd, echt een dotje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, zo je echt niet zeggen dat je nog maar zo kort kleurt. Je hebt je prachtige nieuwe digi echt mooi ingekleurd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk en gezellig kaartje en Bestie is zo mooi ingekleurd en de strik ziet er ook prima uit hoor.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart,Gina ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beautiful card
    Thank you for playing with us at my Besties french blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. And Thanks for joining us at My Besties International Challenge.Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So pretty! Thanks for joining us over at My Besties International. Good luck!
    Luana DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A gorgeous card such beautiful colours.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Magnifique! Merci pour votre participation au défi My-Besties Français! Bonne chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so perfect for our ‘LAYERS’ theme. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {My Besties Aussie Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen