Volgers

zondag 8 november 2015

Ienieminiekaartjes

...vragen ook best veel werk hoor  ...zij het dan wat denkwerk (bij mij toch!) - haha !

Ienieminiekaartjes, maximaal 7,5 cm x 7,5 cm zijn de opdracht bij Cards en Scrap.

Toen ik mijn eerste kaartje op die maat sneed, dacht ik "dat zijn ECHT wel hele kleine kaartjes!" Ideaal te gebruiken als een kadolabeltje. Thema Kerst leek me dan heel toepasselijk ;)

Dit zijn ze geworden:







De mini-snoesjes zijn hier ideaal voor! Ik heb gebruikt: knipvel 3DHM0049 en 3DHM0050; MD Pretty Paper Bloc PK9069 Merry Christmas; labeltje uit Col1314 Tab with text - NL; fotoclipje uit Col1388 Photo frames; kraftpapier

Deze kaartjes laat ik meedoen bij:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina


14 opmerkingen:

  1. Ze zijn superschattig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die leuk geworden! tofmet die tabjes erop ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn wel leuk geworden hoor deze kleine kaartjes!
    Erg leuk met de snoesjes erop
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een serie schitterende ienie minie kaartjes Gina...wa een schattige snoesjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerskaartjes Gina, heel mooi gedaan met de grappige Snoesjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige en schattige kleine kaartje. Heel gaaf in deze kleuren en met deze leuke plaatjes ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze alle 4 leuk geworden Gina. Ben vooral weg van de groene met die tabjes aan de zijkant...dat is net weer eens wat anders. Leuk én lief zijn ze.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk geworden Gina.....een prachtig setje....of is het een kwartetje?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaartjes !!!
    Ik kan begrijpen dat daar wat denkwerk voor nodig was.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuke ieniemienie labels!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super schattige serie kaartjes Gina! Ik begrijp heel goed dat je moest nadenken over het inrichten ervan het is ook niet gemakkelijk ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een enorm mooie setje kerstkaartjes heb je gemaakt met de Snoesjes!
    Prachtig van kleur en heel leuk gedaan met de tabjes Gina.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gina leuk deze combinations. Heel mooi zien deze snoesjes ook al gemaakt. Ze blijven leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen