Volgers

woensdag 4 november 2015

Mag het iets minder zijn?

Ik had dit kaartje gisteren al klaar, maar twijfelde of ik er misschien toch nog 'iets' op moest zetten. Ik heb dan ook niet zo veel materiaal gebruikt...

Maar wat ik er ook bij paste, een pareltje, strikje, blaadjes, het leek me allemaal 'zo in de weg te staan...'. Dus terug naar sober... Een plaatje met een stukje natuur, Daisy (ingekleurd met derwent) met haar parapluutje die zich toch aan een herfstwandeling waagt en een mooi designpapiertje...
Het enige wat ik er uiteindelijk toch nog bij wou, waren de gouden hoekjes op het plaatje... deze komen uit een stickervel. Meer moet het misschien toch niet zijn...

Wat denken jullie?


Dit kaartje is mijn tweede inzending bij Marianne Design Kreadivas #15 - optie herfst.

Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt. Het heeft echt niks meer nodig.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk, deze kaart heeft niet meer nodig. Als je zo'n mooi plaatje en een leuke Daisy gebruikt is het mooi genoeg.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gina ik denk ook dat deze kaart niet meer nodig heeft :) Mooie herfstkaart, Daisy is leuk ingekleurd en de gouden hoekjes zijn een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij hoeft het ook niet meer te zijn hoor ! Heel leuk kaartje zo !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk herfstkaartje is dit en zo'n schattig plaatje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie herfstkaart met een lief leuk stempeltje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke combinatie van plaatje en stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen