Volgers

maandag 2 november 2015

Herfst

We zitten in de wintertijd, maar het is nog steeds herfst!
En... ik had vandaag een dagje vrij en het is weer een stralende herfstdag! Mooi genoeg om me weer aan mijn tafeltje buiten te zetten! 2 november, buiten? Moet kunnen !

Ik ben vandaag trouwens super blij, want ik heb me dit weekend nog maar net bij een aantal 'My Besties' blogs aangesloten en ik heb al een digi gewonnen bij My Besties UK! Hoe fijn is dat!!



Mijn Violet Valentine heeft het gezelschap gekregen van deze 'Messy Bessy' ! Ik vind haar super!

Ook bij Cheerful Sketches heb ik digi's gewonnen omdat mijn twee kleine kaartjes daar in de Top3 verkozen zijn - deze digi's hou ik nog even 'achter de hand', want deze zullen op mijn kaartjes als gastdesigner in december te zien zijn, maar ik kan al verklappen... ze zijn ook heel 'cool' ;)

Maar dus nu terug tot onze herfstdag vandaag, en dit is het kaartje dat ik heb gemaakt:



Alles is van Marianne Design, behalve de houten vogeltjes. Dit kaartje laat ik meedoen bij:

Marianne Design Kreadivas #15 - herfst
Knutsel en Kadootjes #28 - Herfst / Halloween

Het is een eenvoudig kaartje, maar ik kijk toch uit naar jullie reacties! Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige herfstkaart Gina! Heel mooi model en een heerlijk herfsttafereeltje :) Je boft op je vrije dag met zo'n mooie herfstdag :) Lekker knutselen in de tuin heerlijk! Gefeliciteerd met jouw winnende kaart! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie herfstkaart! Ik vind het grappig met het vogeltje links: lijkt net alsof hij op de vensterbank naar het herfslandschap aan het kijken is...
    Leuk hé als je digi's kan winnen!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig herfstkaartje Gina...leuk modelletje oook

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw wat een prachtige kaart en wat leuk dat je zo veel digi's hebt gewonnen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend mooie herfstkaart heb je gemaakt.
    Helaas hadden wij net 2 dagen dichte mist gehad en dat is minder leuk van de herfst.
    Leuk digi heb je ontvangen en ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende herfskaartjes Gina, en geniet van het inkleuren van je gewonnen Bestie. Ook ik ga ze steeds leuker vinden!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik vind dit geen simpele kaart hoor, hij is echt prachtig! Hele mooie plaatjes en prachtig versierd. Gefeliciteerd met al je gewonnen prijsjes, geniet ervan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en wat een leuke digi heb je gewonnen. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderfull Autumn card and great card design! It is great that you shared this nice card with us at Marianne Design Kreadivas challenge this month! Good luck !--P:S.with this nice digi you are beable to join the My-Besties German design blog too -to win more..............
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen