Volgers

vrijdag 6 november 2015

Halloween

Ach ja..., ik had nog eens zin om een Halloweenkaartje te maken !

Ik las al een paar keer op sommige van jullie blogs dat jullie plaatjes vonden op Pinterest? Dus heb ik mij daar ook maar een account aangemaakt en ben op zoek gegaan...


Dit kaartje is dus gemaakt met een plaatje gevonden op Pinterest, ingekleurd met Derwent.

Weer een tijdje moeten zoeken om de juiste kleuren papiertjes bijeen te krijgen. Man, man,... weeral bij mezelf de bedenking gemaakt...
"ik moet toch echt eerst eens mijn restjes papier gaan opgebruiken in plaats van steeds maar bij te kopen".
Zo veel papiertjes! En dan nog zo moeten zoeken voor de juiste combinatie!! Afin, ik denk dat het wel gelukt is :) - Wat denken jullie ervan?

Vermits ik geen Halloween tekst heb, deze zelf gemaakt met RubOn-lettertjes die denk ik ook al twee jaar in mijn schuif liggen te wachten...

Alles op zwart gemat, zwarte basiskaart... zwart en oranje, voor mij echte Halloweenkleurtjes :)

Dit kaartje laat ik meedoen aan de Challenge bij :
Kaartjes Inspiratie Challenge Blog #71 - Halloween

Een fijne dag iedereen! Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Het is zeker goed gelukt om het juiste DP papier te vinden bij je prachtig ingekleurd plaatje Gina....een schitterend kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, mooi opgebouwd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het met jou eens Gina je hebt het juiste DP gebruikt ;) Super leuk Halloween kaartje en wat een lieve digi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie strakke kaart hou ik van . Leuk dat je mee doet bij KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachitge kaart ! Ik probeer nu eerste papier te zoeken bij mijn afdrukje en dan pas in te kleuren. Ik had gisteren een paar vriendinnen over de vloer en we hebben afgesproken om een keer een restjesdag te organiseren, zo brengt iedereen wat restjes mee en kijk jij tussen de restjes van een ander, daar vind je zeker inspiratie in !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen