Volgers

zondag 16 april 2023

New Home


Hallo blogmaatjes !

Vorige week vond ik hele leuke papierblokken in de Action in zwart wit.

Hier heb ik dit kaartje mee gemaakt.


Het is een verhuiskaartje geworden. 
Ik heb voor één klein kleuraccentje gekozen, de kleine groene strik...

De tekst is samengesteld uit verschillende alfabet lettertjes.
Ik vind het wel leuk als dat zo verschillende lettertypes bij elkaar zijn.

En de binnenkant van het kaartje : 


Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina 

10 opmerkingen:

  1. Je verhuiskaart is leuk in het zwart/wit. Tof hoe je de tekst gemaakt hebt met verschillende alfabet letters! Geeft een leuk effect.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gina....wat heb je dat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar dit papierblok moet ik ook maar eens op zoek.
    Mooi kaartje, zwart wit lijkt altijd chique vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous creation, thanks for sharing it with us at The Paper Shelter Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a lovely and creative card, Gina. Love the details! Thank you for sharing with us on The Paper Shelter Challenge Blog. Good luck, and hope to see you soon. Lori - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is so lovely! Great design and gorgeous pop of colour. Thanks for sharing this with us at The Paper Shelter!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Delightful! I love the pop of turquoise. Thank you for joining our Cut it Up Starts with a B Challenge.
    Hugs,
    Larelyn (CIU owner)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice card, I love black and white together.
    Thank you for joining us at Cut it Up for our Starts with a B challenge.
    Treva

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de challenge bij Knutsels&kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen