Volgers

donderdag 6 april 2023

52 Weeks - Week 14

Hallo blogmaatjes

Vandaag een CAS kaartje. 

Begonnen met de rode strook te beïnken met Distress Ink Worn Lipstick. 

Ik gebruik van die grote post-its om het te beïnken vlak mee af te lijnen.

Wat waterdruppels gesprenkeld om de 'vlekjes' te maken. Wanneer dat goed droog is de boom er op gestempeld. Ik liet de post-it onderaan zitten om zeker niet buiten het rode vlak te komen met de boom. Zo hou ik daar een mooie plek over om nog een kerstwens te stempelen.

De grote kerstwens is een stans van Marianne Design.

Hier en daar nog wat sneeuwkristallen gestempeld en kleine plakpareltjes. 

Eigenlijk had ik zo geen kleine plakparels in zwart, maar waren deze gewoon in doorschijnend strass. Maar met een zwarte marker deze toch proberen te kleuren, en ja hoor, het zwart gaf niet af. Handig om weten wanneer ik nog eens een ander kleurtje wil hebben 😉 Zo hoef ik niet de volledige regenboogcollectie aan te schaffen - haha !

Het geheel gemat op zwart en vervolgens op de basiskaart. De basiskaart is overigens ook een gewoon wit cardstock waarvan ik aan de voorkant eveneens de randen heb beïnkt met Worn Lipstick. Geen gezoek meer naar dé juiste tint rood ! Ook de gestanste tekst heb ik gekleurd met diezelfde inkt 😊


Zo heb ik weer een kaartje klaar voor 52 Weeks !

Groetjes, Gina


18 opmerkingen:

  1. hoi Gina, wat slim van die strasssteentjes! Dat ga ik zeker eens proberen, want soms is zwart heel mooi en ik heb er nog een paar.
    Je beide kaartjes zijn erg leuk! En slim om ruimte over te houden voor die tekststempel, want die stans van MD is best wel groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met leuke boom stempel.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart met een mooie boom stempel Gina.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kerstboom is dat. Superleuke kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart met deze kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave kerstkaart is dit zo met die leuke kerstboom.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik vind je kaart supermooi Gina! Prachtige boom en tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje in deze kleuren Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke kerstkaart.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie CAS kerstkaart, Gina. En handig om die steentjes in de juiste kleur te kleuren!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart in een mooie kleurencombinatie en de juiste stansen en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Gina, en bedankt voor de tips met de post-it papiertjes.
    Prettige Paasdagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie Cas kaart en wat een super idee met de strass steentjes, nooit aangedacht, deed het wel vroeger met stickers.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel slim gewerkt om je mooie kaartje te maken. Superleuke sierlijke kerstboom !
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi en bedankt voor de tip over de markers, handig om te weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart Gina!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart met het gekleurde vak en de gestempelde boom én tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen