Volgers

maandag 17 april 2023

Tweede reminder bij The My Besties Dutch Girls

Hallo blogmaatjes !

Een weekje later, maar hier ben ik met een reminderkaartje voor The My Besties Dutch Girls!

De kaart lag vorige week al klaar, maar ik moest de binnenkant nog afwerken. Eigenlijk dacht ik dat ik daarvoor nog een weekje de tijd had. Niet dus! Wat vliegt de tijd voorbij ! 😧

Dus snel, snel, afgewerkt en op foto gezet...


De digi "Spring Bestie 01", ingekleurd met potloden. 

Ik had de bloemen in het haar eerst een roze kleur gegeven, maar omdat ik pas daarna het papier begon voor mijn kaart begon uit te kiezen, en na lang zoeken 😉absoluut met dit mooie blauwe papier wilde werken, vond ik de bloemkleur niet mooi meer passen. Dus de digi een tweede keer uitgeprint en daaruit de bloemen geknipt en een blauw kleurtje gegeven. Deze dan over de roze bloemen geplakt, geeft nog een leuk effect ook. (Probleem) opgelost 😊

Bedoeling was haar in een fotokader te zetten, maar omdat ons Bestie meisje niet paste 'in' het frame, en ik niet van plan was haar deels te laten verdwijnen 'achter' het frame, heb ik de onderste rand overplakt met graskantjes en blauwe bloemetjes. Dit zie je het best op de eerste foto. Weg frame 😁 

De digi vervolgens verhoogd opgeplakt in het kader dat ik eerst voorzien had van een mooi designpapiertje. Hehe, veel obstakels overwonnen met dit kaartje...


Voor de aankleding van de schuifcirkel, want ja, dit is een schuifkaart 😉
een bloemenstans van de Action, met dé perfecte maat 😋... meevallertje!

Dit is een "Circle Slider card" naar een tutorial van Janet Blaauw.

Op de rechterflap, met losse letters het woord jarig gevormd,
één maal uit wit, twee maal uit blauw gestanst,
zodat de letters wat meer volume krijgen.


En dan wat foto's van de binnenkant van de kaart :





Als je de cirkel wat 'dichter' schuift, wanneer de kaart dichtgevouwen is,
bolt de achterkant van de kaart wat op.

Zo kan je de kaart ook gesloten staande houden:


En hier nog een filmpje hoe de kaart geopend kan worden :



Ik zie jullie heel graag terug bij onze challenge bij The My Besties Dutch Girls!

Zelf laat ik mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

2 opmerkingen:

  1. Problemen zijn er om opgelost te worden en dat heb je heel goed gedaan, leuk de extra bloemen in het haar, wat een leuk kaartmodel, gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend opgelost Gina! Resultaat een supergaaf kaartje met prachtig bijpassende bloemen in het haar!
    Dankjewel voor je deelname bij KmP en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen