Volgers

dinsdag 4 april 2023

52 Weeks - Week 13 - challenge

Hallo blogmaatjes !

Eindelijk doe ik ook nog eens mee met de challenge bij 52 Weeks ! YEAH !

Ik heb een filmpje gevonden met een tutorial, Z fold flap card van Dawn.

Dit leek mij een leuk modelletje om een kaartje mee te maken. 

De kerstman heb ik gestempeld in zwart en rood. Zo heeft hij direct zijn rood pakje aan 😉



Het deel met de kerstman op, schuift onder het flapje met de Hohoho tekst op.
Zo blijft de kaart ook dicht.


Het leek me leuk om binnenin een klein rendiertje te stempelen. 
Die moet Santa helpen met zijn stapel pakjes 🤣



Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina



14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model, Gina. En genoeg Ho Ho Ho lijkt me. Ik vind dat kleine gestempelde rendier heel leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model kerstkaart Gina!
    Je hebt er weer een mooi geheel van gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met de tweekleurige Santa, op dit toffe modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartmodel. En je aankleding is ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk model kaart...prachtig aangekleed is je kaart.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een MOOI kerstkaartje is dit Gina en ook nog eens een MOOI model, waar heel wat MOOIS op te zien is.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je HOHoHO kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk model, Gina! En mooi versierd aan alle kanten.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superleuke kerstkaart in dit mooie model Gina. Zo lief dat kleine rendiertje aan de binnenzijde. Je hebt veel aandacht besteed aan alle flapjes. Ik vind het een hele mooie, gezellige kerstkaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke flapkaart heb je gemaakt met het thema HO-HO-HO.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HO HO HO, dit is een mooi kaartje in leuk model!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen