Volgers

zondag 9 april 2023

Pasen aan zee

Hallo blogmaatjes !

Zij die me volgen op FB hebben het misschien al wel gezien...

Wij hebben Pasen gevierd met vrienden aan zee. Het weer viel best nog mee. Vandaag zelf een stralend zonnetje 🌞

Ik had voor hen natuurlijk ook een kleinigheidje mee.

Ik heb langer gewerkt aan het kleine labeltje dat ik aan een zakje met lekkere bonbons had gemaakt, dan aan het cadeaudoosje - haha!


Ik had een lang doosje met lekkere paaseitjes gekocht, en dit heb ik nog eens extra ingepakt naar een ideetje dat ik vond op Pinterest. Heel simpel om dit in elkaar te knutselen.


Ik had de laptop mee, maar die is niet boven gekomen.
Een paar dagen puur genieten van een heerlijk lentezonnetje, 
de weidsheid van het bijna lege strand,
het geluid van de slaande golven,
HEERLIJK !


En wat fotootjes van ons weekend aan zee...


Onze vrienden hebben zelf ook twee Westies. Heel leuk voor Loeka, 
en leuk voor ons om ze samen te zien ronddollen op het strand.







Ik wens iedereen nog een fijn Paasweekend

Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Je maakte er weer een heel feest van, wat veel leuke dingen heb je meegenomen.
    De foto's van de hondjes, héérlijk om te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtig label aan het cadeautje gemaakt, dit maakt het heel persoonlijk. Fijn dat je al zo genoten hebt aan zee. leuke foto's van Loeka en haar vriendjes. Nog een fijne 2de Paasdag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je presentjes !!!
    En wat heerlijk die honden op het strand !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie paas creatie's altijd leuk om te maken en te krijgen. Leuk gezellig pasen vieren en lekker uitwaaien aan zee . De hondjes genieten met volle teugen.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie weggevertjes heb je gemaakt, Gina.
    En wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt als een heerlijk Paasweekend, Gina. Wat een leuke attenties heb je gemaakt en wat een mooie foto's laat je zien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, zondag was het zeker een prachtdag, wat gisteren letterlijk in het water viel...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf gedaan Gina....het ziet er dan ook heel MOOI uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen