Volgers

maandag 19 september 2022

Reminderkaartje bij My Besties Dutch Girls

Hallo blogmaatjes !

de vakantie is voorbij en wij zijn weer van start gegaan met een nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls. Vandaag mag ik een reminderkaartje tonen.

Ik heb deze fantasy unicorn Bestie uitgekozen om mee te werken.

Digi : winter Unicorn

Ingekleurd met potloden.

Ik heb de digi twee keer uitgeprint. Eén digi heb ik fijntjes uitgeknipt en gebruikt als mal. De tweede digi heb ik in een rondje uitgestanst. De mal op het rondje gelegd, en dit dan rondom bewerkt met distress inkt. Zo lijkt ze net in een wolkje te zitten 😊

 

Ik zie jullie graag terug bij onze challenge 😊
Jullie kunnen mee doen met eender welk merk digi !
Thema is ook steeds "ALLES MAG". 


Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :



Groetjes, Gina


11 opmerkingen:

  1. Leuke reminder Gina.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, zoals je de achtergrond van de digi hebt gedaan, ik zat er al naar te kijken.
    Goed idee om het zo te doen, bedankt voor de tip!
    Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Gisteren lukte het niet.om op je blog te komen.
    Later op de Ipad geprobeerd maar ook niet.
    Blogger gaat momenteel heel moeilijk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so sweet! thank you for sharing with us at My Besties International Challenge blog. hugs, Raelma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola amiga! Tu proyecto es muy bonito :)
    Gracias por acompañarnos en los retos de My Besties Spanish este mes.
    Que tengas una semana muy bendecida.
    Lidia R. Dt Coordinator at https://mybestiesspanishchallengeblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sweet.... zeker! Bedankt dat je meedoet met de anything goes challenge bij Polkadoodles { Dt Martine}

    BeantwoordenVerwijderen