Volgers

donderdag 22 september 2022

52 Weeks - Week 38

Hallo blogmaatjes !

Ik heb vandaag ook een kerstkaartje klaar voor 52 Weeks to Christmas.

Ik heb er nog eens een knipvel van Marianne Design bijgenomen. Eentje van mijn favorieten. Die met de gebreide figuurtjes...

De basiskaart is gemaakt met een mal uit de Action (als ik mij niet vergis). Ook het grote fotoframe heb ik daar gevonden.





Het bloemhartje maak ik met de Glitter-and Pearl 3D Drops White
van DécoTime,
en in het midden duw ik een kleine plakparel.

Ik lig in de lappenmand. Stilletjesaan aan de beterhand.
Wel naar ziekenhuis moeten gaan voor onderzoek, maar valt allemaal nog mee.
Gelukkig geen Corona. Er kunnen nog/opnieuw 'gewoon' zieken zijn 😏

Ik probeer bij jullie langs te komen.
Ik wens jullie een fijne donderdag.

Groetjes, Gina

19 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend lief kaartje leuke dingen daar bij de action he.
    Gezellig dat je vandaag je kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kaart, Gina. Leuke spulletjes heb je gebruikt.
    Wat vervelend dat je in de lappenmand ligt/zit. Heel veel beterschap.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Gina! Die stansen zijn leuk en dat plaatje is zo schattig. Snap dat dat een favoriet is.
    Vervelend dat je in de lappenmand zit. Sterkte en beterschap.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Mooi dp erbij gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk het plaatje in het diaraampje
    beterschap hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kerstkaart heb je met die leuke spulletjes gemaakt Gina. Hopelijk knap je snel weer op, beterschap.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kerstkaartje.
    Leuk dat plaatsing het dia raampje.
    Mooi in deze kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerst beterschap !!!!
    Super leuke kaart !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vervelend dat je in de lappenmand zit, hopelijk gaat het snel beter!

    Je kaart is leuk hoor, die plaatjes met de gebreide figuurtjes zijn erg leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kerstkaart met het lieve plaatje en mooie details…heel veel beterschap hopelijk voel je je snel beter xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! Dat plaatje is enig! En natuurlijk van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart, doet een beetje Noors aan door het dp en het plaatje. Vervelend dat je je niet fit voelt, veel beterschap.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kerstkaart en mooi met designpapier.
    Vervelend om ziek te zien.
    Ik wens je beterschap en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuk kerstkaartje.
    Altijd zo lastig om je ziek te voelen.
    Gina ik wens je snel beterschap toe.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke en schattige kaart is dit!
    Heel veel beterschap gewenst en hopelijk knap je snel op.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super jouw kaartje Gina, en hele mooie en fijne accentjes.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke kaart!
    Snel beterschap Gina!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen