Volgers

donderdag 8 september 2022

52 Weeks - Week 36

Hallo blogmaatjes !

Mijn vakantie is nu écht voorbij, alweer een werkweek bijna achter de rug, en het is ook weer tijd voor een nieuw kerstkaartje voor 52 Weeks.

Ik heb er eentje met een Eline stempeltje gemaakt.

Pas bij het nemen van de foto viel het me op dat ik een bruin beertje op een ijsschots heb gezet...

Hhhmmm? Ik weet niet of dit in de realiteit voorkomt, maar in blogland kan dit allemaal ! Haha! 

Het bruine beertje past zo alleszins beter bij de sterrenhemel ! 


Gebruikt van MD : Beertje uit stempelset van Eline POLAR BEARS EC0193; Designpapier PK9069; tekststempel uit KERST, WINTER EN NIEUWJAARSWENSEN CS0979

Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :

Vorige week toonde ik al wat foto's van een supermooie kerstwinkel in Duitsland. En ja hoor, ik heb me laten verleiden en heb daar reeds mijn eerste kerstartikel van het jaar gekocht. Een grote prachtige handgeschilderde kerstbal... 😊



Groetjes, Gina

20 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje met je bruine beer. en natuurlijk kan dat in hobbyland..
    Je kerstbal is ook super mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige ijsbeertje leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief schattig kerstkaartje met het beertje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een schatje.
    Een heel leuk kerstkaartje.
    Ik heb je foto's en filmpje van de kerstwinkel gezien.
    Gezellig hé, ook in de zomer.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Gina...en ach....de kleur van de beer maakt in blogland niet uit toch?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bruin of wit, het is een schattig beertje, leuke kaart Gina. Groeten Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig hè dat alles kan in blogland, heerlijk is dat! Je beertje is schattig geworden, heel lief kaartje heb je ermee gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tuurlijk kan dat, hij ziet er superleuk uit op je schattige kaartje en wat een schitterende kerstbal, een uniek exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattig kerstkaartje en een geweldig mooie kerstbal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief beertje, en waarom niet, een bruine beer op een ijsschots...papier is geduldig! Hopelijk viel je eerste werkweek na je vakantie mee.
    En wat kocht je een schitterende kerstbal, Gina!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, op kaarten kan alles Gina. Het is een dotje zoals hij zo lief naar de sterrenhemel zit te kijken. Dat is wel een hele mooie kerstbal en meteen een mooi aandenken aan de vakantie.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Gina !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In blogland kan alles, dus ook een bruine beer op een ijsschots. Je kaart is superleuk. Wat een prachtige kerstbal heb je gekocht!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstbal heb je gekocht en je maakte een mooie kerstkaart met het leuke, bruine beertje. In blogland kan alles,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, op kaarten kan alles! Maar in het echt... Doordat het ijs smelt, mengen de ijsberen in Canada zich met grizzly (of bruine, dat ben ik even kwijt) beren. Die noemen ze Cappuccinoberen. Dus... Het is een heel moderne soort die je op de kaart hebt gezet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je niks gezegd had was het mij niet eens zo opgevallen.
    Ik vind het juist wel leuk, de gekleurde beer. Een witte ijsbeer was misschien wel wat saai geweest.
    En inderdaad, in blogland kan alles😉.
    Prachtig zeg, je Kerstbal, kan mijn voorstellen dat je daar voor gevallen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahhh wat een lieve kerstkaart zo. Groetjes, Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super lieve Kerstkaart en de bruine beer? Die past perfect bij het designpapier. Dat is het leuke van kaarten maken: je kunt je creativiteit er lekker op los laten

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kerstkaart met het leuke beertje, super mooi geheel!
    Wow...wat een prachtige kerstbal, ik heb zin om naar Duitsland te gaan die kerstmarkten zijn daar ook zo leuk .
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen