Volgers

woensdag 28 september 2022

Adventure awaits...


Hallo blogmaatjes !

Er is een nieuwe liftchallenge van start gegaan en die ziet er zo leuk uit dat ik het ook eens wou proberen. 
Ik heb gekozen om babykaartjes te maken.


Zoek de verschillen 😜


Bij de eerste had ik gewoon voor het "baby"stempeltje gekozen, maar initieel had ik een ander stempeltje op het oog. "Adventure awaits"...


dit leek mij leuker voor een babykaartje, want zeg nu zelf, een baby'tje krijgen is toch één groot avontuur... 😊

En de twee kaartjes samen...


Deze kaartjes laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

13 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn heel leuk geworden.
    Tof bedacht om er babykaartjes van te maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke babykaartjes heb je voor de liftchallenge gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met dat stempeltje met de baby. Mooi gemaakt voor deze challenge.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk om er babykaartjes mee te maken. Leuke lift!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt! Echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk babykaartje met al die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaartjes.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappige kaartjes, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee schattige babykaartjes Gina! Leuk hoe ze allemaal een andere kleur boxpakje aan hebben. Ik vind de tekst Aventure awaits zeker heel toepasselijk voor aanstaande ouders.. misschien wel het grootste avontuur dat ze ooit aangaan! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk deze uitwerking van de lift kaart voor babykaartjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen