Volgers

maandag 5 september 2022

Grand parents day

Hallo blogmaatjes !

Ik heb me terug geïnstalleerd aan de hobbytafel en heb weer een aantal kaartjes klaargestoomd. 

Dit is een eerste kaartje. 


Digi ingekleurd met potloden.


Bij Cut it Up loopt een challenge waarbij een kaartje voor grootouders wordt gevraagd, voor "grand parents day". Die dag is bij ons bij mijn weten niet echt gekend, maar dit grappige plaatje van Bugaboo kan hier zeker voor dienen. Een oudje, want Bugaboo is er al lang niet meer. Jammer.

Dit kaartje laat ik mee doen aan volgende challenges :


Ik wil ook mijn twee nieuwe volgers nog welkom heten, Wendy en Lia! Leuk dat jullie mijn blog volgen!

Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettende leuke digi.
    Je maakte er een hele leuke kaart mee vind ik.
    Ik heb er nog nooit van gehoord, van Grandparents day.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ja deze digi's zijn heel leuk en deze lijkt me heel geschikt voor Grandparentsday! Hier heb ik het alleen wel een sop een school gehoord, opa en oma dag. Dan mochten de opa's en oma's komen pannenkoek eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje!
    En echt hoor, ook hier is het al jaren Opa en oma dag op 4 juni!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje en leuk met dit afdrukje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de gave stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stella and Gus are perfect for Grandparents' Day! You did a great job coloring them. I love the beautiful flower die you used.

    Thank you for sharing your project with us at Cut it Up!

    Evelyn
    https://mylittlecraftblog.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die dag is bij mij ook niet bekend, maar je hebt er in ieder geval een enige kaart voor gemaakt. Die digi past er perfect bij. Ik vind het ook nog altijd jammer dat Bugaboo er niet meer is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom weer aan je hobbytafel en je hebt een geweldige vakantie gehad! Grandparents Day is mij ook niet bekend maar je hebt een geweldig kaartje ervoor gemaakt.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic card - love the image and the background you have created with the patterned papers. Thank you for sharing and for taking part in the polkadoodles digi choosday challenge. Happy Crafting! Mel x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Gina. Ik heb ook nog nooit van deze speciale dag gehoord.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great project! Thanks for joining in with a Polkadoodles challenge, Donna P (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. inderdaad jammer dat Bugaboo er niet meer is, er zaten leuke digi's tussen, dit is ook zo'n grappig opa en oma plaatje, leuk kaartje heb je ermee gemaakt , gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen