Volgers

donderdag 15 september 2022

52 Weeks - Week 37

Hallo blogmaatjes !

Eerder deze week maakte ik me nog de bedenking dat mijn blog op zichzelf draait. Met voorgeprogrammeerde berichtjes was ik zelf soms verrast van het kaartje dat verscheen - Hihi !

Maar vandaag dus niks... t'is te zeggen, er was wel een kaartje klaar, maar ik had de tijd niet gehad een blogpost voor te bereiden. Dus, beter laat dan niet...

Mijn kerstkaartje voor deze kerstkaartjesdonderdag bij 52 Weeks.



Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :
Groetjes, Gina




13 opmerkingen:

  1. Haha, wat grappig dat je eigen blog jou ook kan verrassenšŸ¤£.
    Maar nu moest je er dus even voor gaan zitten.
    Wat een ontzettende leuke digi is dit zeg.
    Ook de vorm van de kaart vind ik leuk.
    Gelukkig had je nog tijd om deze kaart te plaatsen inclusief berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje met de leuke Bestie, is al knap dat je het met voorprogrammeren doet en verrast bent over je kaartje wat komt, haha, deze was geen verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig als je zelf verrast wordt door wat er op je blog verschijnt, Gina. Maar vroeg of laat, je kerstkaart van vandaag is weer een plaatje.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ja, je moet er toch zelf wel wat aan doen! Je kaart is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met deze digi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk hoe je typt dat je verrast wordt door je eigen blog..hahah.
    Fijn dat je toch even gaan zitten bent voor dit bericht met die hele lieve leuke kaart.
    Gezellig dat je er bij bent deze week...
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige afbeelding heb je gebruikt Gina....het is een hele mooie kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig zag je het op tijd zodat wij van deze mooie kerstkaart kunnen genieten Gina. Wat is dat afdrukje mooi ingekleurd en de kaart is verder ook mooi gedecoreerd.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Zo mooi gekleurd.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi deze kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a lovely festive card with so many interesting details.
    Thanks for sharing with is at ABC Christmas Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen