Volgers

maandag 1 januari 2018

Nieuw !

Hallo blogmaatjes !

Er lopen een aantal challenges met het thema 'nieuw'. Dat kan op het Nieuwe Jaar slaan, maar ook een nieuw huis, een nieuwe start,... ik denk dat "trouwen" ook wel op een nieuw begin slaat ! Hihi !

Ik heb tijdens 'de kerstvakantie' eindelijk eens de moeite genomen om al mijn kaartjes te sorteren en de dozen waarin ik mijn voorraad bewaar te voorzien van het juiste label. Zal in de toekomst veel makkelijker worden om een geschikt kaartje terug te vinden. Daarbij kwam ik tot de vaststelling dat ik geen enkel trouwkaartje meer op voorraad had, dus...


 
 
Ik heb hierbij een oud kaartje van mij (blijkbaar al van twee jaar geleden), gelift. Kaartje is met oudere stansen gemaakt, maar die blijven mooi, enkel de teksstempel is nieuw (voor mij toch ;) )

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Gebruikte MD materialen : Lr0201 Creatable Lace; Cr1250 Craftable Border - stitch; Lr0298 Creatable Tiny's love birds; Lr0299 Creatable Anja's filigraan heart; Lr0357 Creatable Tiny's butterflies 2; varen Lr0403 Creatable Tiny's Ferns; rechthoek Cr1334 Craftable Basic - rectangle; tekststempel Cs0987 Clear stamp Felicitaties

Morgen weer naar het werk... hier toch een klein pruillipje...

Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Trouwen is zeker een nieuw begin, Gina! En wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Ik vind wit op wit kaartjes toch wel erg chique.
    Jammer dat je vakantie voorbij is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,
    ich wünsche dir ein glückliches neues Jahr. Deine Karte ist wunderschön geworden und gefällt mir sehr gut. Ich mag die monochrome Gestaltung sehr gern. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig om voor een huwelijk zo'n helemaal witte kaart te maken Gina. Hele sierlijke stansjes waardoor het echt een romantische uitstraling heeft.
    Jammer dat je vakantie voorbij is.
    Lieve groetjes Miranda
    PS. Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig trouwkaartje is het geworden, ik heb een kaarten molen dus mooi overzicht van wat ik heb.
    Leuk dat je mee doet aan onze witte kaart Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor 2018 !!
    Super tof dat je meedoet met onze 'Oud en Nieuw' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Gina, zeker heel geschikt als trouwkaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige trouwkaart zo in het wit.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi helemaal in het wit, past mooi bij een trouwkaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het heeft wel wat zeg, een kaart in het wit en voor een rouwkaart helemaal. Mooi geworden. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfecte trouwkaart Gina!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende witte kaart!
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen